خراسان رضوی پیشگام در واکسیناسیون دام نمرات امتحان نهایی چه زمانی اعلام می‌شود؟ بی‌اختیاری ادرار، یکی از علائم اصلی اختلال در کف لگن است بهره‌مندی ۵ هزار دانش‌آموز مشهدی از خدمات بهزیستی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (دوشنبه یکم مرداد ۱۴۰۳) | تداوم وزش باد در استان تا پایان هفته برای اولین بار در خراسان رضوی؛ افتتاح مرکز نگهداری شبانه‌روزی موقت اتیسم تجویز آنتی‌بیوتیک در ایران ۱۰ درصد بیشتر از میانگین جهانی قاچاق معکوس دخانیات به دلیل قیمت پایین در ایران توصیه‌هایی در خصوص خشکی چشم | زائران اربعین مبتلا به خشکی چشم، اشک مصنوعی همراه داشته باشند کشف و ضبط ۱۳۰ قبضه سلاح جنگی غیر مجاز در شادگان خوزستان تغذیه و تحرک کافی از عوامل اثر گذار در حفظ سلامت استخوان و مفاصل است علت تأخیر در واریز حقوق تیرماه ۱۴۰۳ بازنشستگان تأمین‌اجتماعی | تعطیلات رسمی بهانه تأخیر در واریز حقوق و مستمری نشود! چرا مدیریت مصرف آب در تابستان امسال ضرورت دارد؟ | مراقب گرمای غیر طبیعی تابستان امسال باشید ابلاغ بیش از ۶۱ هزار میلیارد ریال از اعتبارات سرمایه‌ای خراسان رضوی ماجرای نامه مخبر برای حداقل‌بگیران تامین اجتماعی چه بود؟ | سه میلیون تومان برای متناسب‌سازی نیست! راه اندازی چهارمین مرکز خدمات جامع سلامت آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعمال‌قانون ۱۸۳۷ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | توقیف ۴۴ خودروی متخلف (یکم مرداد ۱۴۰۳) آخرین وضعیت بانک‌ها در پرداخت وام ازدواج | ۲۷۰ هزار نفر در صف انتظار هستند (یکم مرداد ۱۴۰۳) چرا کمک هزینه معیشتی معلولان متوقف شده است؟ چرا قانون متناسب ‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به درستی اجرا نمی‌شود؟ انتشار فایل کتاب‌های درسی دانش‌آموزان مدارس از امروز (یکم مرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

عاملان هتاکی به شهدای کرمان در فضای مجازی دستگیر شدند (۲۳ دی ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۰۵۹۲۱
  • ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۹
عاملان هتاکی به شهدای کرمان در فضای مجازی دستگیر شدند (۲۳ دی ۱۴۰۲)
رئیس پلیس فتای کرمان از شناسایی ۵۸ تارنمای مجرمانه و دستگیری عوامل هتاکی به شهدای حادثه تروریستی ۱۳ دی ماه خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ محمدرضا رضایی امروز ۲۳ دی ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: پس از حادثه تروریستی ۱۳ دی ماه که در مسیر گلزار شهدای کرمان منجر به شهادت تعداد زیادی از هم‌وطنانمان شد، عده‌ای از افراد معاند و مغرض از این موضوع سوءاستفاده کرده و با انتشار محتوا‌های توهین‌آمیز و همسو با دشمن در شبکه‌های اجتماعی باعث تشویش اذهان عمومی و ناراحتی شهروندان و خانواده‌های شهدا شدند.

وی افزود: از این رو به صورت ویژه برخورد با هتاکان و عوامل تشویش اذهان عمومی و انتشار محتوا‌های توهین‌آمیز در فضای مجازی در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت و در این راستا با پی‌جویی‌های تخصصی کارشناسان پلیس فتا ۵۸ تارنما که اخبار کذب و محتوا‌های توهین آمیز به ساحت مقدس شهدای حادثه تروریستی کرمان در آن‌ها بازنشر شده بود، مسدود و تعداد ۴۸ پرونده نیز در روند تحقیقات تکمیلی و سیر مراحل قانونی قرار دارند.

رئیس پلیس فتای استان کرمان با بیان اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به دنبال برهم زدن نظم و امنیت و آرامش در فضای حقیقی و مجازی هستند، گفت: با تلاش پلیس فتا تعداد زیادی از این افراد دستگیر و ضمن اعتراف به جرم خود به همراه پرونده تحویل مراجع قضایی شدند و واکاوی‌های تخصصی در این حوزه ادامه دارد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->